دبیر دانشنامه مهارت استان یزد:

دانشنامه مهارت استان یزد برای اولین بار در حال تدوین می باشد

یزدفردا:دبیر دانشنامه مهارت استان یزد گفت:دانشنامه مهارت در پنج محور مراکز دولتی (مشمول کارمندان شاغل و بازنشستگان)، مدال آوران و افتخار آفرینان، آموزشگاههای آزاد ، جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا و خیرین برای اولین بار در سطح استان یزد در حال تدوین می باشد.

محسن کارگر اظهار داشت: طی یک عملیات میدانی اطلاعاتی از پرسنل مراکز فنی وحرفه ای ،آموزشگاههای آزاد و بازنشستگان در قالب یک فرم خاص جمع آوری می شود و توسط یک تیم تحقیقاتی وضعیت افرادی که با آموزشگاهها و مراکز دولتی ارتباط داشته اند بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح ایجاد یک شجره نامه و تاریخچه از مهارت آموزی در استان یزد است ،تصریح کرد: تا کنون بیش از پنجاه درصد اطلاعات آموزشگاههای آزاد جمع آوری و فرم های ارایه شده به مراکز دولتی تکمیل و ارسال شده است و در حال حاضر جمع آوری اطلاعات بازنشستگان و خیرین در حال انجام است.

محسن کارگر خاطرنشان کرد: در راستای اجرای دانشنامه مهارت ، مباحث دانشنامه در چهار جلسه کلی مطرح شده است و طی دو جلسه ویژه توجیه و تصویب طرح دانشنامه و گزارش پیشرفت و موانع پیشبرد کاربردی این طرح بررسی شده است.

دبیر دانشنامه مهارت استان یزد در پایان گفت: موارد دانشنامه مهارت از طریق پیام کوتاه به کلیه آموزشگاههای آزاد اطلاع رسانی شده است که فرم دانشنامه مهارت جهت دسترسی بیشتر کاربران در صفحه اول سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد  قرار داده شده است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا